wtorek, 21 marca 2017

Zwiedzone

Jak większość z Was wie, w życiu mam dwie pasje. Są to podróże i miłość do piłki nożnej, którą z pewnością odziedziczyłem po dziadku. Jeżeli tylko mam czas i pieniądze, staram się zwiedzać miejsca i stadiony, w których wcześniej nie byłem i które wcześniej nie widziałem. Zobaczcie, gdzie do tej pory dotarłem :)
W skali świata nie wygląda to zbyt imponująco. Mapka Europy prezentuje się nieco ciekawiej.
Na ten moment zwiedziłem sporą część Polski, Czechy, Niemcy, Holandię, Belgię oraz Wielką Brytanię. Plany są ambitne. Na pewno do końca swojego życia chciałbym zobaczyć spory kawałek świata oraz być na najciekawszych meczach i obiektach sportowych. Mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować i kolor siwy zacznie jak najszybciej zmieniać się w kolor czerwony ;)


12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia, w moim przypadku mapa wyglądałaby jeszcze gorzej. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że uda się zwiedzić chociaż połowę świata.

      Usuń
  2. Podzielamy pasje! U nas także zaczęło się od Europy, jednak kiedy przekroczyliśmy ocean to już nie chcemy do niej wracać! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że u mnie będzie podobnie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Podróże i miłość do piłki nożnej można połączyć-zwiedzając stadiony piłkarskie :-) A jakbyś kiedyś spotkała C.Ronaldo to pozdrów go ode mnie. A ja pozdrawiam ciebie-Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się łączyć podróże ze stadionami :) Jestem fanem Realu. Jeżeli tylko spotkam Cristiano to na pewno pozdrowię ;)

      Usuń
  4. Powodzenia w dalszym zwiedzaniu. Oby każda kolejna podróż przyniosła Ci same przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękną pasję, którą również podzielam. Czekam na posty o moim ukochanym Londynie!! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na początku kwietnia pojawi się post. Mam nadzieję, że nie zawiodę:)

      Usuń
  6. Powodzenia w realizacji! Ja w tym roku chce przekroczyć magiczną 20-stkę odwiedzonych przeze mnie krajów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że uda mi się zwiedzić jak najszybciej wymarzone przez siebie kraje. Również życzę powodzenia w przekroczeniu magicznej 20:)

      Usuń